Podnikajte aj pre peniaze, nie len pre radosť

Stáva sa vám, že ohurujete klientov lákavými ponukami, výhodnými cenami, benefitmi, venujete im taký časový rozsah, ktorý by ste možno ani samy sebe nedopriali a výsledkom toho všetkého nie je predaj?

Jaro Židek v jednej svojej relácii  vysvetľoval majiteľovi reštaurácie, že by bolo vhodné, keby jeho čašníci pracovali viac pre neho, teda pre majiteľa a teda aj pre ziskovosť firmy. Vysvetlil, ako by mohli čašníci každý deň ponúkať nejakú špecialitu, alebo ako môžu návštevníkom pri odoberaní prázdnych tanierov ponúknuť aktuálny (a samozrejme výborný) dezert. Premietala som si jeho slová a spájala som si ich s chodom vlastnej firmy, až kým som nedostala hľadanú odpoveď.

Obsah prístupný len členkám OZ E-ženy

Komentárov 

 
0 # Billytef 2017-01-21 07:45
wh0cd194801 cefadroxil noroxin buy [cenzurovane slovo] no prescription abilify drug fluoxetine nexium rulide
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 
 
0 # Billytef 2017-02-25 00:56
wh0cd194801 generic advair diskus
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
 

Pridať komentár

Ďakujeme, že sa držíte témy vo svojich príspevkoch.


Bezpečnostný kód
Obnoviť

Odporučte stránku

Odporúčame