Články od Gabika

V tejto sekcii nájdete rôzne informácie z klávesnice Gabiky. Napríklad:
- ako napísať a vydať knihu,
- ako prenajímať chalupu, drevenicu,
- ako si založiť cestovnú agentúru, kanceláriu,
- ako podnikať z domu,

Podnikajte aj pre peniaze, nie len pre radosť

Stáva sa vám, že ohurujete klientov lákavými ponukami, výhodnými cenami, benefitmi, venujete im taký časový rozsah, ktorý by ste možno ani samy sebe nedopriali a výsledkom toho všetkého nie je predaj?

Jaro Židek v jednej svojej relácii  vysvetľoval majiteľovi reštaurácie, že by bolo vhodné, keby jeho čašníci pracovali viac pre neho, teda pre majiteľa a teda aj pre ziskovosť firmy. Vysvetlil, ako by mohli čašníci každý deň ponúkať nejakú špecialitu, alebo ako môžu návštevníkom pri odoberaní prázdnych tanierov ponúknuť aktuálny (a samozrejme výborný) dezert. Premietala som si jeho slová a spájala som si ich s chodom vlastnej firmy, až kým som nedostala hľadanú odpoveď.

Obsah prístupný len členkám OZ E-ženy
 

Tisíc vecí a jedna žena alebo priority a my

,,Chcem stihnúť tisíce vecí, ale na nič nemám čas.“ Táto veta je ako epidémia. Často som ju zvykla vyslovovať aj ja a zrejme práve preto sa sily univerza rozhodli, že mi toľkokrát vyslovené potvrdí aj realita. Navyše som ju začala často počúvať od iných žien, minimálne pri začiatkoch ich podnikania.
V jednej z mojich obľúbených kníh Svět bez hraníc (Joe Vitale, Hew Len) sa píše, že sme zodpovední za situácie, ktoré sa nám v živote dejú a ak očistíme seba, pomôžeme tým aj druhým. Ak by som po mentálnej očiste chcela spraviť ďalšiu očistu, bola by zameraná na kroky, ktoré pomáhajú zvládať viacero pracovných aktivít, čas pre rodinu a čas pre seba. Zaujíma vás, aké sú to kroky?

Obsah prístupný len členkám OZ E-ženy
   

Ako som postupovala, keď mi iné firmy kradli značku

Bolo to v období, kedy som nemala registrovaú svoju ochrannú značku, tesne po tom,  keď som upravila názov spoločnosti kvôli majetkovým podielom vo firme a zároveň som vytvárala novú spoločnosť. Úplne náhodou som zistila, že, keď si do Google zadám názov svojej firmy, vyskočí mi ako prvý odkaz na platenú reklamu mojej konkurencie...

Obsah prístupný len členkám OZ E-ženy
   

Konkurencia alebo vlastná konkurencia

Prídete na trh s novým produktom, objavíte niečo, čo nikto alebo málokto robí. Spravíte skvelý marketing a namiesto toho, aby ste súhlasne prikyvovali ostatným, že už niet v čom podnikať, tak sa spokojne usmievate, lebo máte produkt, ktorý vaša firma predáva ako jediná.
Čo myslíte, bude to tak stále? Ako dlho to potrvá?

Obsah prístupný len členkám OZ E-ženy
   

Reakcia na vaše odpovede - báseň Puto

Nesmierne si vážim výzvy, ktoré ste mi poslali prostredníctvom emailov a esemesiek. Zrejme vám úryvok z básne pripomenul niečo, čím málokto v živote neprejde.

Keď som túto báseň písala, nevedela som písať ani emaily, nevidela som webstránku svojej firmy, bolo to tak dávno ako v minulom živote. Aj keď sa celý svet mení, emócie, zdá sa, zostávajú našou prirodzenou súčasťou. Je skvelé, že ich máme. Ženy, e–ženy, ľudia...

Obsah prístupný len členkám OZ E-ženy
   

Odporučte stránku

Odporúčame